دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

اس ام اس عاشقانه جدید از راه رسید

می خوام به سردی شب هام بخندم / می خوام به پوچی فردام بخندم / وقتی می بینمت با دیگرونی / تو اوج گریه هام می خوام بخندم / می خوام داد برنم تنهای تنهام / می خوام وقتی میگم تنهام بخندم

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۰

ای عزیزم یه چیز میگم که یادت باشه / قول بده که همیشه به یادم باشی ، باشه ؟

نهادم بر لبت جان و دل فدا کردم / گر صد جان دگر داشتم فدایت می کردم

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۰

در سرزمین قلبم خانه ای ساختم که پنجره هایش هیچ گاه از دیدنت خسته نمی شدند ، در این خانه همیشه خاطراتم را مرور می کنم ، اگر چه ازت دور شدم ولی حرف های گرمت آرامش بخش دل پر از غم من است ، نام تو همیشه در ذهنم و یاد تو همیشه در قلبم جاریست

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۰

یادم باشد و یادت نرود که همه ی ما برای یکبار ایستادن ، هزاران بار افتاده ایم ! اس ام اس

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۰

چه قدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۰

قشنگ ترین لحظات را کسی به تو میده که بتونه غمگین ترین لحظات را از تو بگیره

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۰

عاشقی اولش خوبه آخرش سخته / نیست کنارم ، رفته خیلی وقته

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۰

گفته بودی، از غرورم، از سکوتم، خسته ای من شکستم هر دو را
گفته بودم،از سکوتت،از غرورت خسته ام به خاموشی مغرورانه ات
شکستی تو مرا

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۰

سراغ کلبه ی ما را کسی جز غم نمی گیرد ، خوشا روزی که غم هم گم کند ویرانه ی ما را

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۰

درد حرف نیست نام دیگر من است ، من چگونه نام خویش را صدا کنم ! اس ام اس

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۰

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا ؟ / حالا که من افتاده ام از پا چرا ؟

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۰

امروز با غرورت باز م مرا شکستی با ناز وقهر و کینه مهرم زدل گسستی

دانی که بی تو هیچم ای ماه بی مروت باشد که بار دیگر قلب مرا شکستی

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۰

دلم را شبی در حضورم شکستی نه آینه، حتی غرورم شکستی
ندادی به خلوتگاه عشق راهم پلی بود اگر در عبورم شکستی

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۰

آیین عشق بازی دنیا عوض شده است / یوسف و زلخا هم عوض شده است / سر همچنان به سجده فرو برده ام ولی / در عشق سال هاست که فتوا عوض شده است

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۰

غرور من که زسختی به کوه میمانست ، کمر به کشتن خود بست و خاک پای تو شد
دلم که به همه بیگانه بود و یار نداشت ، چه دید در تو که اینگونه آشنای تو شد ؟

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۰

هیچ وقت مغرورنشو ، برگ ها وقتی می ریزند که فکر می کنند طلا شده اند

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۰

دوستی شوخی سرد آدماست ، بازی شیرین گرگم به هواست
واسه کشتن غرورمن و تو ، دوستی توطئه ثانیه هاست

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۰

کاش غرورم را که در پستوی سادگیم پنهان بود می یافتی
اما تو این سادگی را بهانه ای قرار دادی برای در هم شکستن غرورم

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۰

فاخرترین لباس ، تولید کارخانه ی کرم است ، کرم ابریشم ما را به غرور چکار . . . ؟

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۰

شبیه چشمهای تو پر از گناه می شوم** میان ظلمت شب قبله ماه می شوم
خدا,زمین,گناه,عشق,من وتو,ببین چطور**به خاطر غرور تو زیاده خواه می شوم

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۰

آیین عشق بازی دنیا عوض شده است / یوسف و زلخا هم عوض شده است / سر همچنان به سجده فرو برده ام ولی / در عشق سال هاست که فتوا عوض شده است


ببخشید کم هستیش ولی برا هم این نظر یادتون نره
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد