دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

اس ام اس عاشقانه new

اس ام اس عاشقانه جدید

http://www.tribune90.blogsky.com




آه , آری , این منم … اما چه سود

او که در من بود ، دیگر , نیست , نیست

می‌ خروشم زیر لب دیوانه‌ وار

او که در من بود , آخر کیست , کیست ؟

من به یاد دل و دل یاد تو را می گیرد , دل اگر یاد عزیزیش نکند میمیرد

سخت ترین دو راهی عشق دو راهی بین فراموش کردن و انتظاراست

گاهی کامل فراموش می کنی و بعد می بینی که باید منتظر می ماندی

و گاهی آن قدر منتظر می مونی که می فهمی زودتر از این ها باید فراموش می کردی

 آرزو دارم وقتی لبخند دنبال جایی برای نشستن می گردد

تو در آن نزدیکی باشی

به سلامتی دریا که همه با لبش خاطره دارن

می‌روم , اما نمی‌پرسم ز خویش

ره کجا ؟ منزل کجا ؟ مقصود چیست ؟

بوسه می‌ بخشم  ولی خود غافلم

که این دل دیوانه را معبود کیست ؟

عاشقِ تمام کلماتی هستم

که تو با آن جمله می‌سازی

تا به دورغ بگویی دوستم داری

تو را دوست دارم بدون این که علتش را بدانم

محبتی که علت داشته باشد یا احترام است ، یا ریا

اشتباهم این بود … عمق رابطه مان آنقدر نبود که درون آن شیرجه زدم

اگر روزی بین رفتن و ماندن شک کردی

حتما برو ، بی معطلی

چون نمی بایست کار به شک می کشید که بیاندیشی یا نیاندیشی

شجاعت می خواهد وفادار احساسی باشی

که می دانی شکست می دهد روزی نفسهای دلت را

او چو در من مرد , ناگه هر چه بود

در نگاهم حالتی دیگر گرفت

گوئیا شب با دو دست سرد خویش

روح بی‌ تاب مرا در بر گرفت

این روزها می گذرند , ولی من از این روزها نمی گذرم

طبال ! بزن , بزن که نابود شدم

بر ( تار ) غروب زندگی  ( پود ) شدم

عمرم همه رفت , خفته در کوره ی مرگ

آتش زده , استخوان بی دود شدم

پاییز است , اندوه را به برگ بسپار تا با خزان برگ , اندوه نیز از دلت زدوده شود

فقط چند قدم , مانده بود برسم به تو … اگر این خواب ادامه داشت …

شاید با هم بودن سخت تکرار شود , اما به یاد هم بودن را هر لحظه می توان تکرار کرد

بی من نرو آن سوی فردای زمانه

بی من نشو دمساز تنهای ترانه

با من بمان این روزهای بی بهانه

با من بمان با دردهای عاشقانه

تمامی مزرعه کافر صدایش میزدند

گل آفتاب‌گردان کوچکی را که عاشق باران شده بود

به امیدی که وفا خواهم دید / از تو تا چند جفا خواهم دید

گر توان وصل تو را دید به خواب / این چنین خواب کجا خواهم دید

طاق ابروی تو گر قبله شود / خوش اثر ها ز دعا خواهم دید


مرا به ذهنت بسپار , نه به دلت

من از گم شدن در جاهای شلوغ می ترسم

زخمی عمیق بر پهلویم است ، روزگار نمک می پاشد و من پیچ و تاب می خورم

و همه گمان می کنند که من مستم و می رقصم



منتظر نظرات زیبا ودلنشین شما دوستان گرامی هستم

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام .عجب اس ام اس های بود دمت گرم رفیق

سلام .از اینکه به کلبه خودتون اومدید مرسی .قابل شما رو نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد