دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

عکس عاشقانه همراه نوشته


 


 

عشق من

عشق منوپس نزنی،به قلب من دست نزنی

جایی که داره تودلت ، به پای هوس نزنی

یاد منو گم نکنی ، اسیر مردم نکنی

مجنونتوتورو خدا ، سردرگم نکنی

منو نزاری بی خبر، بیام بگن رفتی سفر

خدا نیاره بشنوم، ازعشق من کردی حذر

 

از تو دلت کنده نشم،عاشق بازنده نشم

آبرو دارم پیش دل،یه وقتی شرمنده نشم

اشک منو درنیاری،روعهد مون پانذاری

حیثیت عشق منو، حراج چشما نذاری

مهرمواز دل نگیری،که از دل من نمی ری

فقط برای دلخوشیم،بگو که بی من می میری

¤¤¤¤¤

 


 

 

بدون او

 

رفته ای وبی کس شده ام اگر بدانی

 

برایم شده رویا که با من بمانی

 

می دانم رفتنت اجباری بود

 

اگرباتوباشد که تاابد بادلم می مانی

 

چه وقت جدایی وتنهایی بود خدایا

 

تو که حال مرا بدون او می دانی

 

دیوانه ای گشته ام گریان و سردرگم

 

نخواهد کردخاموش این آتش دل راهیچ بارانی

 

"مرگ تو"مرگ شادی های من،مرگ آرزوهای من "مرگ من" بود

 

واما من عروس غم ها شدم وتو اکنون داماد آسمانی

 

 ¤¤¤¤¤

 

 

 

 دل تنگی

شاید اشتباه است که دل تنگ توام

این طور که هستم گویی هر لحظه در بند توام

 

نمی دانم چقدر باور داری باور هایم را

سکوتم را ، صدایم را ، نگاهم را

 

عاشقانه هایم مال تو

آن برکه ی رویایی که برایم  وصف کردی جای من

اگر روزی مرا خواستی و پیدایم نکردی

بیا آنجا "آنجا" برای همیشه وعده ی دیدار من

 

در نگاه این و آن چه می جویی؟

خیره در چشمان غریبه ها چه می خواهی؟

من اینجا کنارتو با  یک اشاره جانم را فدایت می کنم

چون من سراغ داری جایی؟

 

نمی دانم فلسفه ی عشق تو چیست؟

هم مرا می خواهی وهم نه ...

به زندانی معلق ، درون سینه ی تو من اسیرم

نذار تواین دلواپسی ها من بمیرم

 

شاید اشتباه است که دل تنگ توام

این طور که هستم گویی هر لحظه در بند توام

چاره ای بیندیش مهربان بی خیال

تاابد مال من باش خوش نشین باوقار

*****

خیال تو

ناامیدانه در این خیال پرسه می زنم شب وروز

 

که او مرابه خبری یاپیامی ازخویش شادکه نه...یادمی کند

 

گرچه می دانم که دیگرفکـرم به سرش نیست که نیست

 

ولی بازدلم عشقش را چه بی صبرانه باز فریاد می کند

 

 

 

احمقـــــانه است که عاشــــــــــــق او شدم

 

چگونه به این فکررسیدم که لایق او شدم

 

 

 

گرچه مهــــــربان است و آرام دلــــــم

 

اما اومال من نمی شودآن نازنین گلـــم

 

 

 

آری تومال آرزوهایت باش وبگـــــذار

 

که آرزوهایم پرباشداز خیال باتوبودن

 

بی تو بودن مرگ هر لحظه ی آرزوهای قلب کوچکم

 

کاری که دیگر بلد نیستم جز جــــان فدایت نمودن

 

 

 

توبه کردم از عشقت ازهمان اولین شب بدرود گفتنت

 

ازآن حضور نامرئی تـــــووازرفتنـتوازبودن ونبودنـت

 

 

 

ولی توبه ام شکست آن دم که بوی عطرت رسید بازبه دشت یادم

 

من آن برگ زردخزانم , بیا تو باش پاییــــزی ترین بــــادم

 

 

 

ولی نمی شود که تو مال من باشی ...چقدر تــــــــــلخ

 

دل می کنم ازتو ولی بدان این کارسخت است سخت

 

 

 

آسان دل سپردم این شد که آسان باز پس دادش

 

چقدر به تلخی می گذرد از میان خاطراتم,یادش

 

 

 

حسرت از این زندگی,حسرت از این عاشقی,حسرت از تو

 

نفرین به این زندگی,نفرین به این عاشقی,نفرین به همه جزتو

 

 *****

 

 

کی می خواد مثل تو باشه

کی می خواد مثل تو باشه ،مثل تو که بی نظیری

مثه تو که با نگاهت ، منو از خودم می گیری

کی می خواد مثل تو باشه ،مثل تو که تکیه گاهی

تو به داد من رسیدی،توی تردید و سیاهی

همه چی از تو شروع شد،همه چی با تو تمومه

چرا دنیارو نبینم ، وقتی چشمات روبرومه

عشق تو پناه آخر ، واسه قلب نیمه جونه

کی می خواد مثل تو باشه ، کی مثه تو مهربونه

وقتی که چشای خیسم، دیگه جایی رو نمی دید

جزتوهیچ کس تو دنیا، حال وروزمو نفهمید

همه چی از تو شروع شد،همه چی با تو تمومه

چرا دنیارو نبینم ، وقتی چشمات روبرومه

 ***

ناراحت
نظرات 3 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام طلا واقعا َآی بود

ملیکا شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ب.ظ http://دودوست

سلام مرسییییییییییییییییییییییییییییییییی عالی بود

salam

رفیق مهرجو چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ http://hasrat2256blogsky.com

سلام من تازه به این وبلاگ اومدم خوشحال میشم نظر شما رو درباره وبلاگم بدونم

سلام مرسی که سرزدید ولی من هر کار کردم که وبلاگ شما رو یافت نکردم .نشانی شما مشکل داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد