دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

بیاموزیم که برای امروز زندگی کنیم

دریابیم که باید بپذیریم هر آنچه را در کف اختیارنمی توانم و  همه چیز را این همه جدی نگیرم.  

نایت اسکین

جسارت و امید را فرو نگذارم وتردید را نگذارم که مرا دلسرد کند از انجام آنچه در دل دارم.   

نایت اسکین

بیاد نگه دارم که جهان نیازمند آفتاب لبخندهای هرچه بیشتر است؛یادم باشد که سهم خود  را ادا کنم.  

 نایت اسکین

پل هایی بسازم به جای دیوار.   

نایت اسکین

در همه کس از آنچه دارند بهترینش را بیابم و به نقش ظاهر خویش زیبایی درونشان را به آنان بنمایم. 

نایت اسکین

به خاطر نگه دارم که بی دوست و بی معشوق،زندگی هیچ نخواهد بود و سپاس آن بدارم که با ایشان همه چیز تواند شد. 

نایت اسکین

دریابم که وسعت زندگی فراروی منست،اما چنان عزیز که یک لحظه اش تباه نباید کرد.   

نایت اسکین

 کار کنم تا رسیدن به هدفهایم و بدانم که بدست خواهند آمد و به جانب روءیاهایم دست بر آرم،با توان،به تصمیم و با ایمان.  

نایت اسکین

 وسرانجام بدانم که زندگی با من سازگار است اگر من بکوشم که با زندگی سازگار باشم.

 

                                                                                                        لین پاسونز

نظرات 4 + ارسال نظر
tala چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:14 ق.ظ http://par-parwaz.blogsky.com

سلام چه وب زیبایی داری پر از شور و هیجان و مطالب زیبایی قرار دادی موفق باشی تشکر که بهم سر زدی

سلام
از تعبیر زیبایی شما سپاسگذاریم

برهان چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:58 ب.ظ http://borhan1391.blogfa.com

سلام ممنون سر زدی بدو بیا اپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپممممممممممممممممممممممممممممممممممممم زود بیا دیر نکنیییییییی نظر یادت نره منتظرم

مریم پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام. خیلی قشنگ بود. یعنی می شه بهتون امید داشت؟!!!
در آینده نه چندان دور یکی از شاعرای ما فردی بشه به نام حمید، بهتره به فکر یه تخلص باشین.
احسنت

سلام
سلام من به شما که از جان عزیزتر
سلام و دورود برشما آبجی مهربان

کم دیدم مانند تو
بازهم به این محفل بیا

ehsan پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ب.ظ http://roozbarooz.blogsky.com

حمید جان منم شمارو لینک کردم

okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد