دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

پول آن را از نوه شما دریافت خواهیم کرد.


دوستان من این متن جالب رو جایی خوندم و دوست داشتم شما هم بخونیدواگه تکراری بود به گلی وخوبی خودتون ببخشید  

یکی از غذاخوری های بین راه بر سر در ورودی با خط درشت نوشته بود:



شما در این مکان غذا میل بفرمایید، ما پول آن را از نوه شما دریافت خواهیم کرد.

راننده ای با خواندن این تابلو اتومبیلش را فوراً پارک کرد و وارد شد و ناهار مفصلی سفارش داد و نوش جان کرد.

بعد از خوردن غذا سرش را پایین انداخت که بیرون برود، ولی دید که خدمتگزار با صورتحسابی بلند بالا جلویش سبز شده است.

با تعجب گفت: مگر شما ننوشته اید که پول غذا را از نوه من خواهید گرفت؟!

خدمتگزار با لبخند جواب داد: چرا قربان، ما پول غذای امروز شما را از نوه تان خواهیم گرفت،

ولی این صورتحساب مال مرحوم پدربزرگ شماست
نظرات 4 + ارسال نظر
ناصر سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ب.ظ

سلام
مطلب خیلی جالبی بود نشنیده بودم
راستی با تشکر از الهام خانم که مبلاگ منو لینک کرد
ضمنا کوچیکه اقا حمید هم هستم

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام. خیلی جالب و خنده دار بود. کلی خندیدم
مرسی.
وبلاگتون فشنگ شده

مریم چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ق.ظ

سلام. ویلاگتون قشنگ شده. در ضمن این مطلب هم خیلی خنده دار بود. کلی خندیدم.
من وبلاگ شما رو باید با فیلترشکن باز کنم که موزیکش رو بشنوم. خیلی قشنگه آهنگش.

سوگند یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.sogandneveshte.blogsky.com

سلام از وبت خوشم اومده چند بار هم بهت سر زدم و دوس دارم که با اجازت تو وبه خودم لینکت کنم
خوشحال می شم اگه تو هم به کلبه ی کوچیک من سر بزنی

سلام
چشم دوست عزیز خوشحال می شویم.
مرسی که سرزدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد