دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

شعر

 اشاره

چشم به راه جاده ها دوختم ولی نیامدی !

سکوت بغض پرفغان شکستم و نیامدی !

گفتم شاید ستاره ها گم شده اند در دل ابر ‍

چیدم ستاره بهر تو، خندیدی و نیامدی !

گفتم شاید که باغچه را خزان گرفته دیده ای

بخاطرت سبد سبد غنچه شدم ، نیامدی !

غروب و غم را خط زدم با قلم گرم دلم

غروب زده ، به سوگ غم گریستی و نیامدی !

گفتم شاید تکراری سرد دلت را از ما زده کرد

شدم بسان هوسی پرشور و رنگ ، نیامدی !

گفتم شاید این کلبه را لایق نمیدانی به خود

ساختم ز آرزوی خود ، قصری ز زر ، نیامدی !

گفتم شاید ز سوی من دنبال یک اشاره ای

سر تا به پا ، پا تا به سر شعله شدم،

                                           نیامدی !... 

                                                    بر گرفته از http://www.mahyar-cad.blogfa.com/