دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

شعر

چه زیباست بخاطر تو زیستن

وبرای تو ماندن بپای تو مردن وبه عشق تو سوختن؛

وچه تلخ وغم انگیز است، دور از توبودن، برای تو گریستن؛

و به عشق و دنیای تو نرسیدن؛ ایکاش می دانستی بدون تو،

مرگ گواراترین زندگیست؛ بدون تو وبه دور ازدستهای مهربانت،

زندگی چه تلخ وناشکیباست. ایکاش می دانستی مرز خواستن کجاست،

وایکاش میدیدی قلبی راکه فقط؛

برای تو می تپد

دوست دارم تا اخرین باقیمانده ی جانم تو را عاشق کنم

زندگی من در زلالی چشمان تو خلاصه شده

زندگی من در نفس های بازدم تو جاری شده

زندگی من در همین از تو نوشتن ها وسعت یافته

نفس کشیدن من تنها با یاد اوری زنده بودن تو امکان پذیر است

همین که گاه نگاه چشمان پر از عشق یا سردی تو را میبینم برایم کافی است و قانع

کننده است که زندگی زیباست

اگر روزی از دیار من سفر کنی با چشمانی نابینا شده از گریستن در نبودت جای

قدمهایت را بر روی سنگفرش خیابان گل باران میکنم

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ

به ! چه زیباست زندگی شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی، اما حالا که دعوت شدی زیبا برقص " چارلی چاپلین"
زندگی زیباست، ای زیبا پسند، زیبا اندیشان به زیبایی رسند.
متنتون واقعا عالی بود.
اینو جدی میگم:نه تنها این متن، خداییش همه متناتون زیباست.

salam
amnun az hozore garmetan

داوود دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام
دادش خیلی وبلاگ با حالی داری
خدای اهنگش هم باحل هستش

سلام اقا داوود ممنون نظر لطف شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد