دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

شعر

آب وهوای دلم  
 
این روزها
آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست
که رخت های دلتنگیم را
فرصتی برای
خشک شدن نیست


نظرات 2 + ارسال نظر
مریم شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ق.ظ

ما که لباسامون رو میندازیم تو خشک کن، به شما هم همین پیشنهاد رو می کنم.
واقعا زیبا بود.
حال و هوای دلم همچون آسمان ابری و گرفته است، دلم باران میخواهد، بی هیچ سر پناهی...
اما یادت باشه که:
دل اگر بارانی شد
باران آن آتش میزند بر خرمن دل
سیل آن باران را با کدام باران و آب خاموش کنیم...
حالا بازم تصمیم با خودته، بنداز تو خشک کن...

سلام
مرسی
خشک کن
این هم یک راهش هست

مرضیه یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ق.ظ http://marziw.blogfa.com

طب مدرن

طب سنتی

طب سوزنی

همه را امتحان کرده ام

درد بی درمان است درد دوریت !

salam
mer30

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد