دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

دل نوشته های عاشقانه



نـتــرس از هجـــــ ـــ ـوم حـضــــــ ــــ ــورم ..

چــــیزی جــــ ـــ ـز تـــنــهایی با من نیـــستـــــ ـــ ـ ..


Click here to enlarge



هر روز تکراریست

صبح هم ماجرای ساده ایست

گنجشکها بی خودی شلوغش می کنند





عمر من قد نمیدهد

به سفرت بگو کوتاه بیاید


Click here to enlarge


رد پاهایم را پاک می کنم

به کسی نگویید

من روزی در این دنیا بودم.

خدایا

می شود استعـــــفا دهم؟!

کم آورده ام ...!


Click here to enlarge


آن شب ...


که مـــاه عاشـــقــانه هـــایمـان را ...


تماشا می کرد ...

آن شب که شب پره ها ..

عاشــقـــانه تر ..

نــــور را می جســـتند ...!

و اتاقم ..

سرشار از عطر بوسه و ترانه بود... !

دانستم..


تـــــو پـــژواک تمــــام عـــاشــقـانه های تاریخی...!


Click here to enlarge


من کویر خسته ام تویی نم نم بارون

دلم برات تنگ شده کجائی ای مهربون . .





این روزها

آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست

که رخت های دلتنگیم را

فرصتی برای

خشک شدن نیست


Click here to enlarge


همیشــــ ـــ ـه از آمدن ِ نــ بر سر کلماتــــــ ـــ ـ مـی ترسیــدَم !

نـ داشتن ِ تو ...نـ بودن ِ تو ...

نـ ماندن ِ تو ...

.

.

.

کــاش اینبــار حداقل دل ِ واژه برایــــ ـــ ـم می سوختـــــ ـــ ـ

و خبــری مـی داد از

نـ رفتن ِ تـــو ..


Click here to enlarge


کاش میدانستی

لحظه هایم

بی تو تنهاست....




امید وصــل تـــو نگذاشت تا دهـــم جان را

وگـــر نه روز فراق تـــو مردن آســـان بود


Click here to enlarge


خاطراتــــــ ـــ ـ کودکیـم را ورق می زنــــ ـــ ـم

و یک به یک ، عکسها را با نگاهــــ ــ ـم می نوشم

عکسهـای دوران کودکیــــــ ــــ ـم طعـــــم خوبـی دارنــد ....





" بند بند وجودمــــ ـــ ـ ..

بـه بند بند وجود تــو بستــه استـــــ ــــ ـ

با این همه بنــد

چه قـــــ ـــ ـدر از هم دوریـــــــ ــــ ـم" ..




هوایت که به سرم می زند

دیگر در هیچ هوایی،


نمی توانم نفس بکشم!

عجب نفس گیر است

هوایِ بی توئی!

Click here to enlarge


میدانی تنهایی کجایش درد دارد !!؟



انکارش ...



من تو را نمی سرایم !..

تو ...

خودت در واژه ها می نشینی ..!

خودت قلم را وسوسه می کنی !!


و شعر را بیدار می کنی !!

Click here to enlarge

انگـــار


آخرین سهــــــ ــــ ــم ما از هم


همین سکوتـــــــــ ـــــــ ــــ اجباری سـتــــــ ـــ ـ ..


Click here to enlarge


در بدرقــــــه چشمان تو نمیتوان غربت را فراموش کرد و

کوچــــــه سرارسر میشود از وداعی عاشقانــــه...


Click here to enlarge


دلِ سبــــــزم را گــــــ ــــ ـره زد ..

و رفتـــــــ ــــ ــ تا بـــــــه آرزوهـــایش برســــد ..




گـل یا پــوچ؟

دستتــــــ را باز نکن، حســم را تباه مکــن

بگذار فقط تصــــــور کنم ..

که در دستانتــــ

برایـــم کمی عشق پنهـــان است ..


Click here to enlarge



سر آن ندارد امشب که برآید آفتابی

چه خیالها گذر کرد و گذر نکرد خوابی

Click here to enlarge

" تـــو "

دو حرفـــــــــ ــــــ ــــ بیشتر نیســـت ،

کلمه ی کـــوتاهی

کـــــ ـــ ـه برای گفتنش ..

جانم به لبــــــ ـــ ـ رسید و

ناتمـــــ ــــ ــام ماند ..*





حمـاقـت کـه شاخ و دم نــدارد!

حمـاقـت یـعنـﮯ مـن کـه

اینقــدر میــروم تـا تـو دلتنـگ ِ مـن شـوﮮ!

خـبری از دل تنـگـﮯ ِ تـو نمـی شود!

برمیگردم چـون

دلـتنـگـت مــی شــوم!!!


Click here to enlarge

فرقـے نمـے کند !!

بگویم و بدانـے ...!

یا ...

نگویم و بدانـے..!

فاصله دورت نمی کند ...!!!

در خوب ترین جاﮮ جهان جا دارﮮ ...!

جایـے که دست هیچ کسـے به تو نمـے رسد.:

دلــــــــــــــم.....!!!


Click here to enlarge


در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد ،

در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است ،

همیشه دلتنگ توام ...


Click here to enlarge


امشب بازهم پستچی پیر محله ی ما نیومد

یا باید خانه مان را عوض کنم

یا پستچی را

تو که هر روز برایم نامه می نویسی .... مگه نه ؟!!


نظرات 9 + ارسال نظر
سمیرا سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ب.ظ http://patoghe2oosti.blogsky.com

سلام عزیزم وبلاگ جالبی داری
به منم سر بزن خوشحال میشم
http://patoghe2oosti.blogsky.com/
سر بزنیااااااااا
منتظرم

سلام.مرسی عزیزم که سر زدید
چشم شما نرفته من اومدم

سمیرا سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:53 ب.ظ http://patoghe2oosti.blogsky.com

سلام
باز اومدم
چشم داداشی بازم سر میزنم
با تبادل لینک موافقی؟
اگه آره خبر بده
منتظرمممممممم

سمیرا سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ http://patoghe2oosti.blogsky.com

عزیزم منو به اسم دلنوشته های سمیرا لینک کن
الان لینکت میکنم
سر بزنیاااااااااا

باشه الان لینکتون می کنم

علی سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام حمید آقا نبودی،خیلی دلم واسات تنگ شده بود

سلام
مرسی بابا
داداش گرفتار درسام بودم از امروز باز برگشتم

zahra سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ب.ظ http://masoudozahra.blogsky.com/

آره دردناکه همسرت صداتو نشنوه

ناصر سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ب.ظ http://naser20.blogfa.com

سلام حمید جان مرسی که به وبم سرزدی من چندبار به وبت سرزدم واقعا همیشه مطالبت جالبه

سلام.مرسی

سکوت عشق چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ق.ظ http://alilovly.blogfa.com

هـر شبـــ در را بــاز مے گُــذارم..
شـایــد بــازگـــردے...
دُزد هـمــ کــه بـیـایـــد...
چــیـــز مـهـمــے براے بــُـردن نـمـے یـــابــد...
مــهـــمـــ "مـــن" بــودم...
کـــ ه تـــــو بـــُردے...

[خونسرد]

سکوت عشق چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ق.ظ http://alilovly.blogfa.com

هـر شبـــ در را بــاز مے گُــذارم..
شـایــد بــازگـــردے...
دُزد هـمــ کــه بـیـایـــد...
چــیـــز مـهـمــے براے بــُـردن نـمـے یـــابــد...
مــهـــمـــ "مـــن" بــودم...
کـــ ه تـــــو بـــُردے...

[خونسرد]

only_girl000 پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:13 ب.ظ

salam hamid jan..che sheraye ghashangi budan..mamnun:)

salam mer30

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد