دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

جوک وSMS


ترکه از دماقش آب می یاد میره سرشو ایزوگام میکنه

رو تمام گلبرگ ها نوشتم دوستت دارم ولی تو این بز هوشونو خوردی.........................


به مسعود میگن عشق رو بخش کن میگه عشق عح میگن اون عح چیه میگه ته موندی عشقه


یک پیر زن اکس میخوره میگه من ترانه 15 سال دارم.


امیدوارم شب درعمیق ترین,شیرین ترین وقشنگ ترین لحظات خوابت احساس کنی دستشویی داری.

اسمت رو روی یخ نوشتم آب شد روی اب نوشتم بخار شدروی گل نوشتم پرپر شدروی روی کوه نوشتم ریخت ...ای بابا چه اسم نحسی داری.


یه روز یه کامیون از روی مورچهه رد میشه مورچهه میگه اخیش قولنجم شکست.


معلم: یک یکی میشه چند تا .شاگرد: فکر نمیکنم خیلی بشه

رفیق ترکه ازش میپرسه: غضنفر، پنجشنبه-جمعه کجا بودی؟ ترکه میگه: والله امام رضا طلبید، با بر و بچه‌ها رفتیم شمال!!!


بچه غضنفر با لباس میره حموم میگن چرا با لباس رفتی میگه حمام سرد بود......


عروسه میره گل بچینه شهرداری می گیرتش


به ترکه میگن با ستیز جمله بساز : میگه د موبایل ستیز اف


اگه آسمون بیفته اگه زمین بلرزه اگه خورشید سیاه شه اگه دریا صحرا شه اگه ماه به دو نیم شه بدبخت داره قیامت میشه نشستی جک می خونی ؟


به پشه میگن چرا زمستونا پیدات نیست میگه تابستون خیلی رفتارتون خوبه که زمستونام بیام


عشق فقط عشق لاتی عرق سگی آبجو قاطی پری وزری شمسی فاطی حبس ابد بی ملاقاطی فکر نکنیگنده لاتیم بابا ما فقط خواتر خواتیم


یه روزدوتااصفهانئ تواستخرشرط بندی میکنن هرکئ زودتراومدبالا باید ناهاربده بعدازچنددقیقه دوتا جنازه میاد رو اب


10مت گرم9کرتم 8شیشتم7تیرتم6یشه عرقتم5چرتم4شنی شرابتم3پایتم2ست دارم1دنیا


به ترکه می گن شغلت چیه؟می گه:یه اطلاعاتی هیچ وقت شغلشو به کسی نمی گه

   

به ترکه میگن تبریک میگیم پدر شدی!!! میگه ایییول پس به خانومم نگید میخوام سورپریزش کنم

 

 ترکه دیش ماهوارشو می ذاره رو پشت بوم روش مینویسه کولر!!.

 

به رشتیه میگن زنت چطوری حامله شد میگه حمیـــــــــــــــــــــــد

 

اینقدر بزرگه که نمی دونم چکارش کنم از زیر شلوارم حسابی تابلو وقتی بهش احتیاج دارم روم نمی شه درش بیارم... عجب مزخرفیه این نوکیا 6600 !!!!

 

اولین کسی که عاشقش میشی دلتو میشکونه و میره . دومین کسی رو که میای دوست داشته باشی و از تجربه قبلی استفاده کنی دلتو بدتر میشکنه و میزاره میره . بعدش دیگه هیچ چیز واست مهم نیست و از این به بعد میشی اون آدمی که هیچ وقت نبودی . دیگه دوست دارم واست رنگی نداره .. و اگه یه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلشو میشکونی که انتقام خودتو ازش بگیری و اون میره با یکی دیگه ...... اینطوریه که دل همه آدما میشکنه

 

تابلوهای بین راهی در 5 کیلومتری شهرها... قم : لطفاً با وضو وارد شوید!... قزوین: لطفاً با رکو وارد شوید!... رشت: از غیرت خود بکاهید!... آبادن: پاریس 5 کیلومتر!... تبریز: پایان تمام محدودیتها

 

دولت اعلام کرده که تا دو هفته ی اینده همه ی افغانیها باید از کشور خارج بشن. عزیزم نکنه مارو فراموش کنی و بی خداحافظی بری

 

چند وقته نیومدی به خاطره نیومدنت مامانم و بابام هر شب باهم دعوا دارن! مهم نیست با چه ماشینی میای! مهم نیست با چه لباسی میای فقط بیا و این آشغال ها رو از دم خونه بردار

 

قزوینه به زنش میگه بیا حرفای عاشقونه بزنیم . خانومش میگه اوکی اول تو شروع کن.......قزوینیه: داداشت خوبه عزیزم؟

 

بزرگترین دشمن بشر پوله پوله پوله...........هرچی دشمن داری بده بیاد خودت رو راحت کن

 

در راستای وروده بانوان به استادیوم ها شعارها اصلاح می شود: شیر سماور . اگزوزه خاور . ا وا دیدی خواهر رفت کجای داور؟

 

اگه دوست داری عمیق ترین ، طولانی ترین و محکم ترین بوس دنیا رو تجربه کنی بیا پیش خودم تا لباتو بذارم رو لوله جارو برقی


هرگز به دنبال کسی نباش که بتونی باهاش زندگی کنی بلکه به دنبال کسی باش که نتونی بدون او زندگی کنی

هر آغازی را پایانی است .. صد حیف که آغاز عشق تو پایان عمر من بود!!!!

خدایا به هر که دوست میداری بیاموز که اس ام اس 15 تومان بیشتر نیست و به هر که بیشتر دوست میداری بیاموز که ارزش یک دوست بیش از 15 تومان است...

سلام.آخرین خبری رو که چند لحظه پیش فهمیدم به اطلاعتون میرسونم: عجیب دوست دارم..

بهترین لحظه زمانیست که فکر میکنی فراموشت کردم امّا ناگهان اس ام اسی از طرفه من میرسه که میگه:میمیرم برات.

می خوام روی تمام سنگ های دنیا بنویسم دلم واست تنگ شده و آرزو میکنم یکی از اون سنگ ها به سرت بخوره تا بفهمی دل تنگی چه دردی داره!؟

وقتی داری فکر میکنی/که من دارم فکر میکنم/که تو داری فکر میکنی/که من به چی فکر میکنم/دلم می خواد که فکر کنی/ که من به تو فکر میکنم

گفتم دوستت دارم نگاهی به من کرد و گفت:چند تا؟
دستامو بالاآوردم و تمام انگشتهای دستمو نشونش دادم
اما اون به کف دستام نگاه می کرد که خالی بود.

نشد ز عشق برای همیشه دور بمانم….. شکوه چشم تو نگذاشت با غرور بمانم

شیشه ی دل را شکستن احتیاجش سنگ نیست این دل با نگاهی سرد پرپر می شود.

پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت بیچاره از این عشق سوختن آموخت فرق منو پروانه در اینست پروانه پرش سوخت ولی من جگرم سوخت

اینگونه زندگی کنیم:ساده اما زیبا،مصمم امابی خیال،متواضع اما سربلند،مهربان اما جدی،سبز اما بی ریا،عاشق اما عاقل.

قرار است برای چیزی زندگی خود را خرج کنیم ، بهتر آن است که آنرا خرج لطافت یک لبخند و یا نوازشی عاشقانه کنیم .

دوستی واقعی مثل سلامتی هست
ارزش اون رو معمولا تا وقتی که از دستش بدیم نمی دونیم.


مثل همیشه نظر یادتون نره


امیدوارم به کسی بر نخوره



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد