دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

SMS

اگه یه روز شاد بودی آروم بخند تا غم بیدار نشه و اگه یه روز غمگین شدی آروم گریه کن تا شادی نا امید نشه

واست یه دسته گل فرستادم با هزار مصیبت در میان اون همه گل تونستم یه گل مصنوعی بزارم و در آخر برات بگم تا خشک شدن آخرین گل دوست دارم

کاش دلم قایقی بود که لب یک اسکله خودش را به تو می بست

تمام لحظه های دنیا واسه زمانیه که اصلآ انتظارشو نداری و هیچ لذتی بالا تر از دوست داشتن نیست پس حالا که انتظارشو نداری دوست دارم

رفتم نزد طبیب ازسوزش قلب گفتم سوزش قلب را باید چه کرد
شش بوسه نوشت برگوشه کاغذ 2تا صبح و2تا ظهرو2تا شب

ایشاالله با هم میرم بهشت تو بخاطر اینکه روی زمین یه فرشته بودی و من بخاطر اینکه با یه فرشته روی زمین دوست بودم

عاشقان واقعی هیچ گاه نگاه خود را به یکدیگر نمی دوزند بلکه با هم به یک جا می نگرند...

یکی محبت می کنه و یکی ناز می کنه !اونی که ناز می کنه همیشه محبت می بینه اما اونی که محبت می کنه همیشه تنهای تنهاست

یادت باشه دنیا گرده. هر وقت احساس کردی به آخر رسیدی شاید در نقطه شروع باشی!!!

ما لحظه ها را میگذراندیم تا به خوشبختی برسیم افسوس خوشبختی همان لحظه ها بود که میگذراندیم.

ما چقدر دیر متوجه می شویم که زندگی یعنی همان روزهایی که زود گذشتن آن را آرزو می کنیم.....

ای پیتزای عشقم ، همبرگر قلبم ، کباب زندگیم ، اسپاگتی افکارم ، بی تو فلافلم
 
 
پرسیدم : عشق چیست ؟ گفت : آتشی است . گفتم : مگر آن را دیده ای ؟ گفت : نه در آن سوخته ام.
 
خون من یعنی وجودم
بی خون من هیچو پوچم
بارها در عشقنامه نوشتم
خون من مهر وجودت
 
ارزو دارم که قشنگترین گل سرخ دنیا را بچینم و بر برگهای آن قطره ایی از خون خود را بچکانم و انرا به محبوبم هدیه کنم تا زمانی که گل را میبوید نفسش خون مرا گرم کند.

آموختم که دست دادن معنی رفاقت نیست.... بوسیدن قول ماندن نیست..... و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست .....

هیچ وقت دل به کسی نبند چون این دنیا این قدر کوچیکه که توش دو تا دل کنار هم جا نمیشه ... اگر هم دل بستی هیچ وقت ازش جدا نشو چون این دنیا این قدر بزرگه که دیگه پیداش نمی کنی

اگه کسی رو دوست داری،نه براش ستاره باش،نه آفتاب،چون هر دو شون مهمون زود گذرند،پس براش آسمون باش که همیشه بالای سرش باشی

زندگی مثل یه دیکته اس هی می نویسیم، هی غلط می نویسیم، هی پاک می کنیم دوباره هی می نویسیم، هی پاک می کنیم غافل از اینکه عزرائیل داد میزنه: برگه ها بالا

فقط کسی معنی دل تنگی را درک می کند که طعم وابستگی را چشیده باشد پس هیچوقت به کسی وابسته نشو که سر انجام آن وابستگی دلتنگیست

پس از آخرین دیدار با دوستانت یادت باشد که ، به دوستانی فکر کن که دیگر فرصتی برای در آغوش کشیدن یکدیگر ندارند

هیچ وقت دل به کسی نبند چون این دنیا این قدر کوچیکه که توش دو تا دل کنار هم جا نمیشه ... اگر هم دل بستی هیچ وقت ازش جدا نشو چون این دنیا این قدر بزرگه که دیگه پیداش نمی کنی


ای که دور از منی و یاد منی،با خبر باش که دنیای منی...شادیت شادی من،غصه ات غصه من...قلب من خانه تو خانه ات قبله من دوست دارم

تنها کسی که در زندگی مرا شاد می کند کسی است که به من می گوید: تو مرا شاد می کنی

 

اگر حلقه عشق از طلاست ، حلقه دوست از وفاست ..
.
.
.
.
بی وفا یادی هم از ما بکن

 

میگن لبخند ربطی به مرگ نداره ولی تو بخند تا من برات بمیرم.

روز اول خیلی اتفاقی دیدمت... روز دوم الکی الکی چشمهام به چشمت افتاد... هفته بعد دزدکی بهت نگاه کردم... ماه بعد شانسی به دلم نشستی و حالا سالهاست یواشکی دوست دارم...

دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه ... غـــــریبه ! این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در چشمهای یکدیگــر نگــــاه کنیم.

این روزها نه مجالی برای دلتنگی دارم نه حوصله اش را................ ولی با این همه گاه گاهی دلم هوای تو را می کند

 

میدونی خراب تر از شهر بم شهر دیگه ای نیست ..
.
.
.
.
پس بمتم !!

 

از همه چیز گذشتن و به همه چیز رسیدن مهم نیست ..

مهم از چه گذشتن و به چه رسیدن است !!


منتظر نظرات خوبتون هستم

خنده و شادی شما خنده وشادی ماست.با سپاس فراوان
نظرات 1 + ارسال نظر
fakhte یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ

salam webe kheili khobie

سلام.مر۳۰ دارید.بازهم بیاین.به دوستان تون هم بگین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد