دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

ترانه زیبا ازSami yusufبرای طرفداران و دوستدارانش

به سویم امدی درست در لحظه احتیاجم

درست در لحظه احتیاجم

در حالیکه بسیار تنها وگمگشته بودم

به سویم آمدی نفسم را گرفتی

راه درست را نشانم دادی ,راه هدایت را

تو قلبم را ز عشق لبریز کردی

نور ماورا را نشانم دادی

حالا تمام چیزی که می خواهم

این است که با تو باشم

تو یگانه عشق حقیقی من هستی

به من آموختی که هزگز قضاوت نکنم

حالا تمام چیزی که می خواهم

                         این است که با تو باشم                          

                                                                                 (للهم صل  علی محمد وال محمد)

تو آمدی در اوج غم ها

صدات کردم آنجا بودی

بدون تو معنای آن چیز وقتی ندانم اسراری از غیب 

     خواهم رضای تو                     جانم فدای تو

دلم می خواه که باشم با تو

خسته ام از دنیا از این دو رنگی ها

                     فقط می خوام که باشم با تو                   

                                                                                    (للهم صل  علی محمد وال محمد)

درست را از نادرست به من نشان دادی

به من گفتی که باید قوی باشم من به تو از هر زمان دیگری محتاجم ای پیامبر

به سویم آمدی درست در لحظه احتیاجم 

درست در لحظه احتیاجم

من به تو از هر لحظه دیگر محتاجم ای پیامبر

تو قلبم را ز عشق لبریز کردی

نور ماورا را نشانم دادی

حالا تمام چیزی که می خواهم

این است که با تو باشم

تو یگانه عشق حقیقی من هسنی

به من آموختی که هرگز قضاوت نکنم

         حالا تمام چیزی که می خواهم                 این است که باتو باشم 

 

                                                                                                                                              ( للهم صل  علی محمد وال محمد)       

 

Sami yusuf 

 


باز هم مثل همیشه نظر  یادتون نره
نظرات 2 + ارسال نظر
مهیار (اتوکد کاران) چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ http://www.mahyar-cad.blogfa.com/

سلام. وبتو دیدم. وب خوبی بود. به من هم یه سر بزن. خوشحال میشم. خواستی لینک کن بعد بیا بگو به چه اسمی لینکت کنم

مهیار سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ق.ظ http://www.mahyar-cad.blogfa.com

سلام. خسته نباشی دوست عزیز. ممنون که لینکم کردی ولی نگفتی به چه اسمی لینکت کنم؟؟؟؟؟

من به اسم تریبون 90 (حمید) لینک کردم. اگه خواستی بگو عوضش میکنم

راستی کجا های وبلاگم رو سر زدی؟ از فعالیت های من خبر داری؟ من نمیدونم کارت چیه و کدومشون به دردت میخوره اما من مدرس اتوکد هستم و در عین حال کارم تبلیغات اینترنتی هم هست. یه سر به این آدرس بزن تا بیشتر آشنا بشی با کارم

http://www.mahyar-cad.blogfa.com/cat-21.aspx

سلام


ممنون از شما دوست گلم همین خوبه مشکلی نیست.

باشه حتماسرمی زنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد