دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

سلام دوستان من





سلام


سلام دوستان من ،چرا وچرا؟ شما دوستان که به کلبه این جانب سر میزنیدو ما را سرافراز می کنید من رو از راهنمایی ونظرات خود بی بهره میگذارید.


من این وبلاگ رو برای شما دوستان گذاشتم که علاقمند به شعر عاشقانه برا عاشقان وعکس ها بازیگران  را برا علاقمندان به سینما وغیره وغیره را برای شما ،چرا که رضایت شما مایه دلگرمی من هستش امیدوارم شما بازدیدکنندگان عزیز از این پس که به کلبه خودتان سر میزنید حتما حتما من رو از نظرات خود بی بهر نگذارید                                                             

                                                                                                      دوستدار شما حمید

نظرات 1 + ارسال نظر
مــــداد قــــرمــــز سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ http://www.red-pencils.blogsky.com

سلام
یه راهنمایی کوچیک بهت می کنم تا بتونی مخاطب داشته باشی
باید سعی کنی لینک وبلاگهایی رو که دوست داری و وبلاگهایی که می دونی از این دست مطالب دوست دارن پیدا کنی تا هر وقت که آپ دیت می کنی بهشون خبر بدی تا بهت سر بزنن .
درست مثل کاری که خودم بعد از هربار آپ دیت کردن انجام میدم و متاسفانه باید بگم بدون این کار از نظر خبری نیست اینو از روی تجربه خودم میگم
البته این وسط حق با مخاطباس چون اونها هم گرفتاری دارن و هر روز نمی تونن سربزن ببینن بالاخره آپ شد یا نه چون فقط با یه وبلاگ روبرو نیستن
امیدوارم تونسته باشم کمکت کنم

سلام مرسی از راهنمایی شما دوست غزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد