دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

دو دوست

شعر ،داستان،خاطره ،عکس ،اس ام اس عاشقانه و......

من قویترم یا تو؟ <<<تقدیم به همهء پدران زحمتکش

روزی پدری دست خود را روی شانه پسر خود گذاشت و گفت من قویترم یا تو
پسر گفت من پدر جا خورده و دوباره پرسید من قویترم یا تو پسر گفت من پدر
بغض کرد ودوباره پرسید من قویترم یا تو پسر گفت من پدر ازجابلند شد چند
قدم باناراحتی و اشک از پسرش دور شد و دوباره پرسید من قویترم یا تو پسر
گفت تو ... پدر گفت چون من ناراحت شدم گفتی من قویترم ؟ پسر گفت نه آن سه
باری که گفتم من از تو قویترم چون دستت روی شانه ام بود پشتم به کوهی مثل
تو گرم بود اما وقتی دستت را برداشتی دیدم بی تو چیزی نیستم . . .
--------------------------------------------------

http://up.vatandownload.com/images/p90o1733bmipa5q9wtg7.jpg
بیایید قدردان باشیم و در آستانه روز پدر، سلامتی پدر و مادرهامون رو از خدا بخواهیم
سیزدهم رجب مصادف با سالروزولادت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام
و روز بزرگداشت پدر

برای تمام پدران گل ایرانی آرزوی سلامتی و طول عمر دارم
و امیدواریم بتونیم فرزندانی قدر شناس باقی بمونیم
-------------------------

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ق.ظ

این روز زو هر چند که گذشته به همه پدرا تبریک می گم. ایشالهه همیشه سایشون بالا سر ما باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد